Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Çanakkale Valiliği
T.C. ÇANAKKALE İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ÇANAKKALE İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ÇANAKKALE İL ÖZEL İDARESİ
  • İL ÖZEL İDARE
    E-İmar E-Ruhsat KÖYDES İmar Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar ÇÖZAK Yapı Kontrol Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme Köydes
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Yönetmelikler Resmi İlan Portalı Raporlar İhaleler Stratejik Planlar
  • İLETİŞİM
°C
27
Haziran2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • E-İmar
    • E-Ruhsat
    • KÖYDES
    • İmar Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar
    • ÇÖZAK
    • Yapı Kontrol Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
        • E-İMAR
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Sağlık Hizmetleri Müdürlüğü
      • Basın,Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Yapı Kontrol Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • İl Genel Meclisi Görevleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Görevleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
    • Köydes
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Yönetmelikler
    • Resmi İlan Portalı
    • Raporlar
    • İhaleler
    • Stratejik Planlar
  • İLETİŞİM
İL ÖZEL İDARE
  • E-İmar
  • E-Ruhsat
  • KÖYDES
  • İmar Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar
  • ÇÖZAK
  • Yapı Kontrol Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar
  • Hakkımızda
  • Yönetim
    • Vali
    • Genel Sekreter
    • Genel Sekreter Yardımcısı
  • Teşkilat Şeması
  • Müdürlükler
    • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
    • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
    • Encümen Müdürlüğü
    • Hukuk Müşavirliği
    • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
      • E-İMAR
    • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
    • Mali Hizmetler Müdürlüğü
    • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
    • Yazı İşleri Müdürlüğü
    • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
    • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
    • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
    • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
    • Sağlık Hizmetleri Müdürlüğü
    • Basın,Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
    • Yapı Kontrol Müdürlüğü
    • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
  • İl Genel Meclisi
    • Meclis Başkanı
    • Meclis Üyeleri
    • İl Genel Meclisi Görevleri
  • İl Encümeni
    • İl Encümeni Başkanı
    • İl Encümeni Görevleri
  • Kurumsal Kimlik
  • Kamu Hizmet Standartları
  • Mevzuat

Mali Hizmetler Müdürlüğü

Mali Hizmetler Müdürlüğü
Görevin kısa tanımı

MADDE 22- (1) Stratejik planlama, bütçe ve performans programı, muhasebe, kesin hesap ve raporlama ile iç kontrol ve ön mali kontrol görevlerini yapmak, giderleri hak sahiplerine ödemek, gelirleri tahsil etmek, para ve para ile ifade edilebilen değerler ile emanetleri teslim almak, saklamak, ilgililere vermek, göndermek, diğer tüm mali işlemlerin kayıtlarını yapmak, raporlarını hazırlamak, dış ilişkiler ve hibe programları ile ilgili iş ve işlemleri takip etmek, yürütmek ve sonlandırmakla görevlidir.

Müdürlüğün Görevleri;
Muhasebe Servisi

1- Banka iş ve işlemleri ile takip ve kontrolünü yapmak,
2- Gelir ve alacakların tahsil işlemlerini yürütmek,
3- Ödemeye ilişkin mevzuatında öngörülen belgelerin tamam olup olmadığı ile maddi hata bulunup bulunmadığının kontrol edilerek hak  sahiplerine ödemelerini yapmak,
4- Muhasebe kayıtlarını bilgisayar ortamında tutmak,
5- Muhasebe raporlarının alınmasını sağlamak,
6- Muhasebe iş ve işlemlerinin arşivlenerek denetime hazır halde bulunmasını sağlamak,
7- Mali tabloların ve hesap bilgilerinin Bakanlıklara bildirilmesi ile ilgili mevzuat uyarınca Say2000i sistemine üçer aylık verileri girmek,
8- Vergi dairelerine yatırılan damga, gelir vergisi ile KDV’lere ait beyannamelerin düzenlenmesi ve zamanında ilgili kurumlara ödenmesini sağlamak,
9- Personel haricindeki üçüncü kişi ve yüklenicilere ait icra takibini yapmak,
10- İhale komisyonlarına mali üye görevlendirmek,
11- Afet fonu, mahalli idarelere yardım fonları ve diğer fonlardan gönderilecek yardımlarla ilgili iş ve işlemleri yapmak,
12- İlçe Özel İdare Müdürlüklerinin kayıtlarını, hesaplarını kontrol etmek,
13- Temliknamelerin kaydını tutmak, ilgili tahakkuklardan kesilmesini sağlamak,
14- İl Özel İdaresinin diğer idarelerle ilişkili mali iş ve işlemlerini yürütmek,
15- İl Özel İdaresi ile iştirakler arasında etkin haberleşme, raporlama ve bilgi akışının sağlanması,
16- İl Özel İdaresi ile iştirakler ve şirketler arasında borç alacak ilişkisinin takibini yapmak ve doğabilecek idari ve mali konulardaki problemlerin çözümü üzerinde çalışmak,
17- Mevzuatla verilen diğer yasal payların takip ve tahsilini sağlamak, köy tahsilât makbuzlarının basımını, muhtarlıklara zimmetle teslimini yapmak,
18- İl Özel İdaresi Kanunundan doğan her türlü gelirin tahakkuk ve tahsilini yapmak.

Bütçe ve İstatistik Servisi

1- Bütçe çağrısı tasarısı ve bütçenin görüşülmesi ve kabulü ile ilgili mevzuat uyarınca İl Özel İdaresinin bütçesini hazırlamak,
2- İzleyen 2 yılın gelir-gider tahminleri yapmak,
3- Plan ve Bütçe Komisyonunda bütçe ile ilgili komisyon çalışmalarına katılarak diğer kurumların talepleri ve İl Özel İdaresinin yatırımları ve yasal prosedür hakkında Bütçe Komisyonuna bilgi vermek,
4- Kesinleşen bütçenin ilgililere bildirilmesini sağlamak,
5- Bütçe kayıtlarını tutmak,
6- Yönetim döneminde yapılan bütün mali işlemleri kapsayan mali tablo, rapor, defter ve cetveller ile sayım tutanaklarından oluşan Yönetim Dönemi Hesabını hazırlamak,
7- Yılsonu sayım tutanakları ile birlikte hazırlanan yönetim dönemi hesabını mahsup dönemini izleyen bir ay içinde Sayıştay Başkanlığına göndermek,
8- Bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verileri toplamak, değerlendirmek ve bunların raporlanmasını sağlamak,
9- İdarenin kesin hesabının çıkarılmasını sağlamak,
10- Yasal süreleri içinde kesin hesabın Vali ve İl Özel İdaresi kurumlarında (İl Encümeni-Genel Meclis) görüşülebilmesi için ilgili teklifleri yapmak
11- Kesin hesabın Haziran ayı sonuna kadar Sayıştay Başkanlığına gönderilmesini sağlamak,
12- Bütçe ilke ve esasları çerçevesinde ilgili birimlere ödenek göndermek,
13- Ödeneklerin tenkis işlemlerinin takip ve kontrolünü yapmak,
14- Ödemelerle ilgili ödenek kontrolünün yapılması ve takibini sağlamak,
15- Harcama yetkilisine ve ilgili kurumlara, bütçesine ilişkin bilgilerin aktarılmasını sağlamak.
16- Bakiye ödeneklerin iptal ve devir işlemlerini yapmak.
17- Gerektiğinde ek bütçe hazırlamak,
18- KHGB eliyle yapılan Özel İdare yatırımlarına ilişkin ödeneklerin birliklere aktarılması, takibi, kamuoyuna duyurulması ve artan ödeneklerin iadesi ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
19- Köy muhtarlıkları tarafından yapılacak her türlü yatırım ve köy işleri için köy yardımlarının takip, finansman ve ödemelerini gerçekleştirmek,
20- Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezinden (CİMER) Mali Hizmetlerin görev alanına giren işlerle ilgili gönderilen müracaatların  sonuçlandırılmasını sağlamak,
21- Mevzuatın öngördüğü ölçüde bütçe tertipleri arasında aktarma yapmak,
22- Tahsisi mahiyetteki paraların gelir-gider ve ödenek kaydını yapmak,
23- Kanunlar gereği bütçeden ayrılan paylarını ilgili kurumlara göndermek,
24- Muhtar maaşlarına ait ödeneklerin takip ve kontrolünü yapmak,
25- Organize Sanayi Bölgeleri ile ilgili işlemleri yapmak,
26- Taşınmaz Kültür Varlıklarının Korunmasına Katkı Payı hesaplarının takibinin yapılması,
 
Stratejik Planlama Servisi

1- İdareye ait Stratejik Planın beş yıllık sürelerle hazırlanmasını koordine etmek ve hazırlanan Stratejik Planın İl Genel Meclisine sunulması için gerekli çalışmaları yürütmek,
2- Her yıl İdarenin performans programlarının hazırlanmasını koordine etmek, İl Genel Meclisine sunulmasını sağlamak, sonuçlarının birleştirilmesi çalışmalarını yürütmek,
3- Yatırım programının sonuçlarını izlemek,
4- İdarenin yıllık faaliyet raporunu oluşturmak, ilgili kurumlara sunmak,
5- Mevzuata uygun program değişiklikleri sunmak,
6- İl Özel İdaresi ile iştirakler arasında etkin haberleşme, raporlama bilgi akışı ve her türlü koordinasyonu sağlamak ve mali ilişkilerin takip ve kontrolünü yapmak,
7- Birimin yaptığı işlerle ilgili olarak veri tabanı oluşturmak ve aylık/yıllık faaliyet raporların hazırlamak, ilgili makamlara sunmak,
8- Sayıştay sorguları ve ilamlarla ilgili gerekli işlemleri yapmak,
9- Birim arşivi oluşturmak,
10- Amirlerin ve mevzuatın verdiği diğer görevleri yapmak.

Ön Mali Kontrol Servisi

1- Mali iş ve işlem hakkında Ön Mali Kontrole ilişkin görüş yazısı düzenlemek veya ön mali kontrolün yapıldığına dair “Kontrol Edilmiş ve Uygun Görülmüştür” şerhi düşülerek imzalamak,
2- Ön Mali Kontrolü yapmadan önce, o aşamaya kadar yapılmış olan işlemleri kontrol etmek,
3- Mali iş ve işlemin uygun görülmemesi halinde nedenleri açıkça belirtilen görüş yazısı yazarak kontrole tabi karar ve işlemleri belgeleri eklenmek suretiyle ilgili birime geri göndermek,
4- Mevzuatına uygun olarak giderilebilecek nitelikte eksiklikleri bulunan mali karar ve işlemlerde, bu eksiklikler ve nasıl düzeltilebileceği hususları belirtilmek ve bunların düzeltilmesi kaydıyla işlemin uygun görüldüğü kaydıyla yazılı görüş düzenlemek,
5- İç Kontrol ve Ön Mali Kontrole İlişkin Usul ve Esaslarda Mali Hizmetler Birimi Ön Mali Kontrol Görevlisine ilişkin belirtilen diğer görevleri yapmak,
6- Taşınır konsolide işlemlerini yapmak,
7- Merkez ilçedeki harcama birimlerinden alınan Harcama Birimi Taşınır Yönetim Hesabı Cetvellerini konsolide ederek Merkez İlçe Taşınır Hesap Cetvelini hazırlamak,
8- Tüm ilçelerin Taşınır Hesap Cetvellerini konsolide ederek İl Taşınır Hesabı Cetvelini oluşturmak,
9- Taşınır Mal Yönetmeliğinde Taşınır Konsolide Görevlisine verilmiş olan diğer görevleri yapmak.
 
Mali Hizmetler Müdürü 
Burhan Yüksel
 
Kamu Hizmet Standartlarımız
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • e İçişleri
  • Kullanım ve Gizlilik
  • E-İMAR
  • E-RUHSAT
Barbaros Mahallesi, Atatürk Caddesi No: 215 17020 - Çanakkale
(0286) 220 00 22
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız