Modal content
×

T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI

WEB SİTESİ GİZLİLİK VE ÇEREZ POLİTİKASI

Web sitemizi ziyaret edenlerin kişisel verilerini 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlemekte ve gizliliğini korumaktayız. Bu Web Sitesi Gizlilik ve Çerez Politikası ile ziyaretçilerin kişisel verilerinin işlenmesi, çerez politikası ve internet sitesi gizlilik ilkeleri belirlenmektedir.

Çerezler (cookies), küçük bilgileri saklayan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından, tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanır. İnternet sitesi tarayıcınıza yüklendiğinde çerezler cihazınızda saklanır. Çerezler, internet sitesinin düzgün çalışmasını, daha güvenli hale getirilmesini, daha iyi kullanıcı deneyimi sunmasını sağlar. Oturum ve yerel depolama alanları da çerezlerle aynı amaç için kullanılır. İnternet sitemizde çerez bulunmamakta, oturum ve yerel depolama alanları çalışmaktadır.

Web sitemizin ziyaretçiler tarafından en verimli şekilde faydalanılması için çerezler kullanılmaktadır. Çerezler tercih edilmemesi halinde tarayıcı ayarlarından silinebilir ya da engellenebilir. Ancak bu web sitemizin performansını olumsuz etkileyebilir. Ziyaretçi tarayıcıdan çerez ayarlarını değiştirmediği sürece bu sitede çerez kullanımını kabul ettiği varsayılır.

1.Kişisel Verilerin İşlenme Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz aşağıda sıralanan amaçlarla T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından Kanun’un 5. ve 6. maddelerine uygun olarak işlenmektedir:

  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin yürütülmesi için gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların yapılması ve ilgili iş süreçlerinin gerçekleştirilmesi,
  • T.C. İçişleri Bakanlığı tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması.
 
2.Kişisel Verilerin Aktarıldığı Taraflar ve Aktarım Amacı

Web sitemizi ziyaret etmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verileriniz, kişisel verilerinizin işlenme amaçları doğrultusunda, iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında aktarılabilmektedir.

3.Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi

Çerezler, ziyaret edilen internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihaza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Web sitemiz ziyaret edildiğinde, kişisel verilerin saklanması için herhangi bir çerez kullanılmamaktadır.

4.Çerezleri Kullanım Amacı

Web sitemiz birinci ve üçüncü taraf çerezleri kullanır. Birinci taraf çerezleri çoğunlukla web sitesinin doğru şekilde çalışması için gereklidir, kişisel verilerinizi tutmazlar. Üçüncü taraf çerezleri, web sitemizin performansını, etkileşimini, güvenliğini, reklamları ve sonucunda daha iyi bir hizmet sunmak için kullanılır. Kullanıcı deneyimi ve web sitemizle gelecekteki etkileşimleri hızlandırmaya yardımcı olur. Bu kapsamda çerezler;

İşlevsel: Bunlar, web sitemizdeki bazı önemli olmayan işlevlere yardımcı olan çerezlerdir. Bu işlevler arasında videolar gibi içerik yerleştirme veya web sitesindeki içerikleri sosyal medya platformlarında paylaşma yer alır.

Teknik olarak web sitemizde kullanılan çerez türleri aşağıdaki tabloda gösterilmektedir.

Oturum Çerezleri

(Session Cookies)

Oturum çerezleri ziyaretçilerimizin web sitemizi ziyaretleri süresince kullanılan, tarayıcı kapatıldıktan sonra silinen geçici çerezlerdir. Amacı ziyaretiniz süresince İnternet Sitesinin düzgün bir biçimde çalışmasının teminini sağlamaktır.

 

Web sitemizde çerez kullanılmasının başlıca amaçları aşağıda sıralanmaktadır:

  • • İnternet sitesinin işlevselliğini ve performansını arttırmak yoluyla sizlere sunulan hizmetleri geliştirmek,
5.Çerez Tercihlerini Kontrol Etme

Farklı tarayıcılar web siteleri tarafından kullanılan çerezleri engellemek ve silmek için farklı yöntemler sunar. Çerezleri engellemek / silmek için tarayıcı ayarları değiştirilmelidir. Tanımlama bilgilerinin nasıl yönetileceği ve silineceği hakkında daha fazla bilgi edinmek için www.allaboutcookies.org adresi ziyaret edilebilir. Ziyaretçi, tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkânına sahiptir.  

6.Veri Sahiplerinin Hakları

Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11 inci maddesi kapsamındaki talepleri, Politika’da düzenlendiği şekilde, ayrıntısını Bakanlığımıza ileterek yapabilir. Talebin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvuruları ücretsiz olarak sonuçlandırılır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre ücret talep edilebilir.

 

  • e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Çanakkale Valiliği
T.C. ÇANAKKALE İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ÇANAKKALE İL ÖZEL İDARESİ
T.C. ÇANAKKALE İL ÖZEL İDARESİ
  • İL ÖZEL İDARE
    E-İmar E-Ruhsat KÖYDES İmar Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar ÇÖZAK Yapı Kontrol Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar Hakkımızda Yönetim Teşkilat Şeması Müdürlükler İl Genel Meclisi İl Encümeni Kurumsal Kimlik Kamu Hizmet Standartları Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    Yatırım Listeleme Köydes
  • GÜNDEM
    Haberler Duyurular Meclis Gündemleri Meclis Kararları Encümen Kararları Yönetmelikler Resmi İlan Portalı Raporlar İhaleler Stratejik Planlar
  • İLETİŞİM
°C
16
Mayıs2025
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • İL ÖZEL İDARE
    • E-İmar
    • E-Ruhsat
    • KÖYDES
    • İmar Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar
    • ÇÖZAK
    • Yapı Kontrol Müdürlüğü İçin Gerekli Evraklar
    • Hakkımızda
    • Yönetim
      • Vali
      • Genel Sekreter
      • Genel Sekreter Yardımcısı
    • Teşkilat Şeması
    • Müdürlükler
      • Destek Hizmetleri Müdürlüğü
      • Emlak ve İstimlak Müdürlüğü
      • Encümen Müdürlüğü
      • Hukuk Müşavirliği
      • İmar ve Kentsel İyileştirme Müdürlüğü
        • E-İMAR
      • İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
      • Mali Hizmetler Müdürlüğü
      • Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
      • Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Yatırım ve İnşaat Müdürlüğü
      • Su ve Kanal Hizmetleri Müdürlüğü
      • Yol ve Ulaşım Hizmetleri Müdürlüğü
      • Tarımsal Hizmetler Müdürlüğü
      • Sağlık Hizmetleri Müdürlüğü
      • Basın,Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • Yapı Kontrol Müdürlüğü
      • Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü
    • İl Genel Meclisi
      • Meclis Başkanı
      • Meclis Üyeleri
      • İl Genel Meclisi Görevleri
    • İl Encümeni
      • İl Encümeni Başkanı
      • İl Encümeni Görevleri
    • Kurumsal Kimlik
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Mevzuat
  • YATIRIMLAR
    • Yatırım Listeleme
    • Köydes
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Duyurular
    • Meclis Gündemleri
    • Meclis Kararları
    • Encümen Kararları
    • Yönetmelikler
    • Resmi İlan Portalı
    • Raporlar
    • İhaleler
    • Stratejik Planlar
  • İLETİŞİM
 

Destek Hizmetleri Müdürlüğü

19.06.2019
Destek Hizmetleri Müdürlüğü
Görevin kısa tanımı

MADDE 16- (1) Destek Hizmetleri Müdürlüğü, İl Özel İdaresinin ihtiyaç duyduğu mal, hizmet ve demirbaş alımına ilişkin iş ve işlemleri yapmak, İdarenin güvenlik ve temizlik hizmetlerini yürütmekle sorumlu birimdir.

Müdürlüğün Görevleri;
İhale Servisi

1- 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu kapsamında yapılacak ihalelerin; teknik şartname, bütçe, maliyet ve gerekli diğer belgeleri uygunluğu kontrol edilip, eksiklikler veya hatalar düzeltilip ihale sürecinin başlatılması,
2- İhaleyi talep eden müdürlükle her türlü koordinasyonu sağlayarak yazışmaları yapmak,
3- İhale gününden önce tüm doküman ve formları hazırlamak,
4- İhale ilanları için EKAP sistemi ve Basın İlan Kurumu ile yazışmalar ve veri girişleri yapılır. Ödeme pusulasının harcama yetkilisinin bulunduğu müdürlüğe gönderilerek ödemenin yapılmasının ardından sevk işlem formu ve yayın tespitlerinin yapılması ve Kanun kapsamında
süreç içerisinde yayınlandığını kontrol edilmesi,
5- İhale komisyonu oluşturmak için yazışmaları yapmak ve komisyona tebliğ emek,
6- İhale tarihinden önce ve sonrasında gelen şikayet başvurularının incelenmesi ve uygun bulunması durumunda ihale iptali, zeyilname veya ilanı etkileyecek durumlarda ek ilan işlemlerini yürütmek; uygun olmaması durumunda yazışmaları yapmak,
7- İhale oturumunu organize etmek,
8- İhalenin gerçekleşmesinden sonra kanun kapsamında süreç içerisinde; komisyon tutanakları, komisyon kararı, kesinleşen ihale kararı tebliği, sözleşmeye davet gibi formları düzenlemek ve süresi içinde tebliğ etmek,
9- Yüklenicinin sözleşme öncesi getirmesi gereken belgelerinin kontrolü, yasaklılık teyidi ve İdare ile yüklenici tarafından imzalanmasını sağlamak,
10- İhale Sonuç Bilgi Formunu düzenlemek,
11- İhale dosyasını ilgili müdürlüğe göndermek.

Satın Alma Servisi

1- Satın alma ile ilgili talepleri almak ve değerlendirmek,
2- İhale ile yapılacak satın almalar dışındaki doğrudan teminle veya istisna kapsamında olan mal alımı, hizmet ve yapım işlerinin piyasa araştırması için komisyon görevlendirme yazışmaları yapmak,
3- Piyasa fiyat araştırma tutanağı düzenlemek,
4- EKAP sisteminden yasaklama sorgusu yapmak,
5- Sözleşme düzenlenmesi gerekli işlerde İdare ile yüklenici arasında sözleşme düzenlemek,
6- EKAP sistemine veri girişi yapmak,
7- Satın alma yapılacak işin bütçesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü dışında bulunan müdürlükler için dosya düzenlenerek göndermek,
8- Satın alma yapılacak işin bütçesi Destek Hizmetleri Müdürlüğünde olması durumunda muayene ve kabul komisyonu oluşturularak tutanak düzenlenmesi,
9- Fatura sorgulama ve e-icisleri harcama modülüne giriş işlemlerini yapmak,
10- Taşınırları cins ve niteliklerine göre sayarak, tartarak, ölçerek teslim almak, doğrudan tüketilmeyen ve kullanıma verilmeyen taşınırları sorumluluğundaki ambarlarda muhafaza etmek,
11- Taşınırların giriş ve çıkışlarına ilişkin kayıtları tutmak, bunlara ilişkin belge ve cetvelleri düzenlemek ve taşınır hesap yetkilisine göndermek,
12- Tüketime veya kullanıma verilen taşınırları ilgililere teslim etmek,
13- Birimin avans ve kredi mutemetliği iş ve işlemlerini yapmak,
14- Birim bütçesi bünyesinde bulunan dış kurumların ihtiyaç duyduğu mal alımı ve hizmet işlerinin satın alma işlerinin yapılması,
15- Birimin faaliyet alanı ile ilgili yıllık programları stratejik plan doğrultusunda hazırlamak,
16- Birim bütçe tekliflerini hazırlamak,
17- İl Özel İdaresi Bütçesinden yapılacak olan Tören ve Temsil Giderleri Yönetmeliği kapsamındaki iş ve işlemleri yürütmek,
18- Valinin; ziyaret, davet, karşılama, ağırlama, uğurlama, milli ve dini bayramlarla, Atatürk'ü anma ve mahalli kurtuluş günleri, tören vb. işlerle ilgili olarak İl Özel İdaresine verdiği görevleri yapmak,
19- Katı atıkların toplanması ve bertaraf noktasına taşınması işlemlerinin takip ve koordinasyonunu sağlamak.

Güvenlik Hizmetleri Servisi

1- Yürürlükteki mevzuatlar doğrultusunda İl Özel İdaresinin güvenlik iş ve işlemlerini yapmak, planlamalarda görev verilen ekip personellerini eğitmek ve devamlı hazır halde tutmak,
2- Mevzuatlar çerçevesinde hazırlanan planları güncel halde tutmak, güncelliğini yitirenleri yenilemek, planlama konusuna dâhil olan kurum kuruluşlar ile koordineli bulunmak,
3- Mevzuat, yayın ve emirleri devamlı surette izlemek, incelemek ve bunların gereklerini Özel İdarede uygulanmasını teklif, tavsiye ve takibinde bulunmak,
4- Güvenlik hizmetleri görev alanına giren yazışmaları yapmak, muhafazası gerekli yazışma dosyalarında arşiv hükümlerine uymak, her an denetime/teftişe hazır halde tutulmasını sağlamak,
5- İl Özel İdaresi ve bağlı birim, tesis ve teşekkülleri yangın, sabotaj, hırsızlık gibi olaylara karşı korunması amacıyla; vardiyalar halinde nöbet hizmetlerini koordine etmek, nöbetçileri (Bina ve Mal Bakıcıları) denetlemek, takip ve kontrol etmek,
6- Silahlı güvenlik personelinin eğitim ve atış eğitimi işlemlerini gerçekleştirmek,
7- Resmi tatil ve bayram günlerinde çekilen bayrakların Türk Bayrağı Kanunu'nun 3. ve 7. maddesine uygun olmasına dikkat edilerek asılmasını sağlamak.

Temizlik Hizmetleri Servisi

1- Temizlik hizmetleri için gerekli olan malzeme ve ekipmanları temin etmek,
2- İl Özel İdaresi hizmet binası ve eklentileri ile bahçesinin temizliğini sağlamak,
3- İdaremiz sorumluluğunda bulunan Şehitliklerin temizliğini sağlamak.

Sosyal Tesisler ve Yemekhane Servisi

1- Personel için her gün düzenli olarak öğle yemeği hizmetini sağlamak,
2- Yemekhanenin işletilebilmesi için gerekli her türlü ekipman ve malzemeyi temin etmek,
3- Yemekhanenin gelir-gider hesaplarının takibini yapmak,
4- Çanakkale İl Özel İdaresi çay ocakları işletmesinin denetim ve kontrollerini yapmak,
5- İdarenin çay ocakları işletmesinde satılacak ürünlerin fiyatlarını Çanakkale İl Özel İdaresi Sosyal Tesisleri Yönetim Kurulu onayı ile belirlemek.

ÇÖZAK Servisi

İl Genel Meclisince kabul edilen Çanakkale İl Özel İdaresi Arama Kurtarma (ÇÖZAK) Ekibinin Kuruluşu, Görevleri, Çalışma Usul ve Esaslarına Dair Yönetmelik hükümlerine uygun olarak yürütülmesini sağlar.

Yazılım Servisi

1- İdarenin kullanmakta olduğu otomasyon programında modül ekleme, değiştirme ve hata kontrolünün yapılmasını sağlamak,
2- İdarenin ihtiyaç duyduğu bilgisayar programı yazılımlarını oluşturmak.
 
 
Destek Hizmetleri Müdürü 
Recep ARSLAN
 
Kamu Hizmet Standartlarımız
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 
  • Resmi Gazete
  • e İçişleri
  • Kullanım ve Gizlilik
  • E-İMAR
  • E-RUHSAT
Barbaros Mahallesi, Atatürk Caddesi No: 215 17020 - Çanakkale
(0286) 220 00 22
 
Sizlere daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz 🍪 Çerez politikamız hakkında bilgi edinmek için tıklayınız